Koltinna
Trådstartare
Min dotter är 2 år gammal och går på en förskola som ligger på andra sidan vägen om våran lägenhet. Jag har alltid varit jätte nöjd med tillsynen och allt med förskolan. Men nu fick jag ett samtal av dotterns pappa som berättade att när han hade hämtat henne, så hade personalen som arbetade just då berättat att hon hade rymt under dagen. Hon hade klättrat över staketet och ingen hade märkt någonting. Som tur var hade hon klättrat över till dom äldre barnen, och alltså inte utanför förskolan. Men tänk OM hon hade klättrat ut på andra sidan och gått över gatan för att gå hem Hon hade ju kunnat bli överkörd, bortförd eller vad som helst
Jag är så förvirrad just nu och vet inte alls vad jag ska tycka eller tänka.
Jag vet inte hela historian om hur det gick till, så jag ska ringa personalen imorgon för att höra efter.
Men hur ska jag gå vidare efter detta? Finns det något jag kan göra? Tänk om det händer fler gånger?
Jag är så förvirrad just nu och vet inte alls vad jag ska tycka eller tänka.
Jag vet inte hela historian om hur det gick till, så jag ska ringa personalen imorgon för att höra efter.
Men hur ska jag gå vidare efter detta? Finns det något jag kan göra? Tänk om det händer fler gånger?