Inatt blev det kattungar!

D

Duchesse

Ja, inatt födde "våran" katt sina ungar - hemma hos oss! Utan vår vetenskap. Kom ner i källaren på morgonen och vad hittar man då?! Ett helt gäng kattungar.

Det är inte ens våran katt, fast den saknar förmodligen hem så den mer eller minder bor hos oss.. Vi trodde att det var en hane, men de vart det inte :D Och vips sådär bara så har vi fått en massa katter att ta hand om. Mamma är ju lagom glad :angel: Men jag är överlycklig, för de små liven är helt underbart söta :love: 5 stycken är dem :p

Nått speciellt man ska tänka på med kattungarna? Vad ska man göra? Nått speciellt med mamman?

Här kommer en liten bild på dem, då de bara var några timmar gamla:

P1010010.jpg

Sv: Inatt blev det kattungar!

Ja det har den =)
Mamma for iväg och köpte massa näringsriktig mat till den :p

Va kul, så söta! Grattis till tillökningen! ;) Vi väntar smått här hemma oxå men det dröjer nog ca 4 vekor till :( *otålig*

Min mammas kisse fick 4 kattungar i lördagsnatt. En spräcklig och tre gula. Alla hanar..ingen som vill ha....:angel:

tackar tackar, ja visst är de helt underbara :love: man blev ju ganska glatt överraskad på morgonen om man säger så :D
okej vad roligt att ni oxå ska ha det :) hoppas att allt går bra och sådära =) förstår att du e otålig!

Naaw :) Ingen bild? :angel: Jo jag hade gärna velat men jag tror inte att min mamma är så pigg på det ;)

Hoppas ni kan hitta bra hem till alla!

CindyLou: Jag förstår inte varför man skaffar kattungar om man inte har köpare, vad händer om ingen vill köpa dem?

Ja det hoppas jag med :)
Jag tror att CindyLou glömde frågetecken..jag tror det mer var tänkt som en fråga..

håller med, klart man inte ska skaffa kattungar om man ändå måste avliva dem...

Fyyy vad söta :love:

Jag kan ta en eller två :D :angel:

ja visst e de urgulliga? :love:
fast dem ser ut som små råttor :p
men visst kom du o hämta ett par sedan :angel:

fantasy_: ja det e klart, massa kattungar runt sig och en som kliar en, kan det bli bättre? :p

Det låter fint :D
Jag måste ju komma o se dem iaf, och så råkar jag nog stoppa ned två i fickan innan jag går hem :angel: :devil: :love:

Du får gärna komma hit också sedan och titta på våra ungar, då kan JAG råka stoppa ner en eller två i dina fickor! :angel:

haha, varför inte :D:angel:

Jag ska väl ändå såsmåningom skaffa mig ny katt... Jag måste nog avliva min älskade kisse väldigt snart... Alltifrån om en timme till om en månad... :(

Så efter det måste jag nog skaffa mig en kisse att krama på :angel:

Du får gärna boka en av mina! De kommer nog snart! (Hoppas jag. De kan ju inte bo i den där stora magen hela livet! :angel: ) Eftersom det här är en "hittekatt" så är ju ungarna absolut oplanerade, och utan hem. Tidigare kullar har varit blandat långhåriga och korthåriga, och grå, randiga eller svarta med div tecken*gör reklam*:D

Jag ska försöka minnas det, så får vi faktiskt höras när du fått dina kisseungar och jag tvingats ta bort min katt...
För man kan ju inte leva utan katt?! :eek: :cry:

Gud, va mysigt det ser ut!
Men vad är det för säng hon har hittat? En kylväska? ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 927
Senast: Lager
·
M
Katthälsa Ja då min kastrerade hane på två år har varit hos vetrinären pågrund av antagligen foderallergi så fick han specialfoder (har inte påsen...
Svar
14
· Visningar
5 575
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Detta är berättelsen om Svinto, en blå huskatt. Svinto föddes för ett gäng år sedan nere i skåne. Han fick flytta till sin nya...
Svar
4
· Visningar
1 174
Senast: OhNoez
·
C
Övr. Katt Hej, Kommer inom månaderna att skaffa en katt, för att vara mer precis en ragdoll, helst av färgen bicolour blå eller brun. Detta är...
Svar
12
· Visningar
2 787
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Kall lägenhet
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur