Inaktiva snacktrådar!

YlvaG

Trådstartare
Är det 30dagar som trådar på snackforumen ligger kvar?
Tråkigt då jag gärna vill läsa gamla trådar som jag och mina vänner skrivit :( Dom är helt borta eller?

Sv: Inaktiva snacktrådar!

Så ser det ut just nu, ingen aktivitet i tråden på 30 dagar så tas den bort om den ligger på något av snackforumen, Gnägg, Ungdom, Äldre ungd. eller Senior.

Anledningen är framförallt att detta förhoppningsvis snabbar upp servern lite och en hel del av trådarna kanske inte är så intressanta efter ett tag.

Aha det förklarar varför jag tyckte att sökfunktionen är helt kass när jag letade efter en recepttråd som fanns för länge sedan... :D Nåja jag lyckades hitta lite andra recept på andra siter så det blev bra i slutändan ialla fall... ;)

Arkiv/spara som.... i Internet Explorer och Opera

Arkiv/spara sida som.... i Firefox

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar