Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, grattis till dig i så fall. Vet inte en enda ridbanan i mitt län som går att använda året runt, vare sig hos någon privatperson eller på de stora, påkostade anläggningarna. Vad är det för träningar, hoppning, dressyr eller? Vad har ni för underlag på banan? Kostnad? Hur är den dränerad? När en ridbana anses användbar för en träning så menar iaf jag att man ska kunna rida i alla gångarter utan att oroa sig för att hästen ska halka eller trampa snett pga underlaget. Så ni får aldrig isfläckar eller knölar under snön då? Hur gör ni när det är stenfruset utan snö, galopperar ni och hoppar på det underlaget? Härikring bildas ofta styltor av sanden om det är barmark vid vissa temperaturer, precis som det kan bli snöklumpar (trots snösulor).Vår paddock används året runt och sköts året runt. Det hålls träningar i stort sett jämt. Har det snöat jättemycket plogas den.
Oj, grattis till dig i så fall. Vet inte en enda ridbanan i mitt län som går att använda året runt, vare sig hos någon privatperson eller på de stora, påkostade anläggningarna. Vad är det för träningar, hoppning, dressyr eller? Vad har ni för underlag på banan? Kostnad? Hur är den dränerad? När en ridbana anses användbar för en träning så menar iaf jag att man ska kunna rida i alla gångarter utan att oroa sig för att hästen ska halka eller trampa snett pga underlaget. Så ni får aldrig isfläckar eller knölar under snön då? Hur gör ni när det är stenfruset utan snö, galopperar ni och hoppar på det underlaget? Härikring bildas ofta styltor av sanden om det är barmark vid vissa temperaturer, precis som det kan bli snöklumpar (trots snösulor).
Ja jag får fråga om något ska göras åt paddocken .. ska det inte de får jag överväga att flytta :/ han får gärna höja min hyra ngt om paddocken görs iordning men dom säger att det är omöjligt :/
Min tanke.
Jag går sällan in i några relationer (affärsmässiga eller andra) med tanken "ja, det är ju inget jag gillar, men det går säkert att ändra längre fram".