Ina eller Scarlet?

SelfPossessed

Trådstartare
Vem tycker du ska vinna TV4:s omröstning av Århundradets travprestation?
Det står alltså mellan Inas Prix d´Amérique seger och Scarlets Hambletonian.
Själv röstade jag på Ina.:love:
Nu är det ju hästarnas prestationer som räknas men om Melander var "Man on the Moon", vad var då Helene?

Sv: Ina eller Scarlet?

Ina Scot. Det var ju så många olika ingridienser som gjorde att hennes seger smakade så gott. Hon var helt otippad och hon svepte dem alla. Första och enda gången som en kvinna kör Pd'A så blir det seger, det gav eko även utanför travsporten! Lägg därtill att den billiga, lite älgliknande hästen hade lite askungestatus över sig i Sverige. En saga helt enkelt!

Och det bästa av allt: jag var där! :D

Ina Scot. Det var ju så många olika ingridienser som gjorde att hennes seger smakade så gott. Hon var helt otippad och hon svepte dem alla. Första och enda gången som en kvinna kör Pd'A så blir det seger, det gav eko även utanför travsporten! Lägg därtill att den billiga, lite älgliknande hästen hade lite askungestatus över sig i Sverige. En saga helt enkelt!

Och det bästa av allt: jag var där! :D
*Avundsjuk* men håller med i motiveringen!

Jag tycker det är konstigt att Queen L.:s Pd'A-seger inte är nominerad. Hon var första svenskfödda som vann det loppet och var inte heller favorit.

Jag tror jag röstade på Scotch Fez, eftersom han ägdes av närstående! :angel:
Jag hade inte sett den filmen innan, så den skickade jag vidare till det äldre gardet.
Men annars hade det blivit Scarlett, för råhetens skull.
mvh

Smyger in från Galopp och röstar på Ina! Hon var fantastisk, och jag (som väl egentligen inte ska yttra mig) tror att Prix d'Amerique är tuffare än Hambot.:angel:

Och Queen L var också underbar!:love:

Vem tycker du ska vinna TV4:s omröstning av Århundradets travprestation?
Det står alltså mellan Inas Prix d´Amérique seger och Scarlets Hambletonian.
Själv röstade jag på Ina.:love:
Nu är det ju hästarnas prestationer som räknas men om Melander var "Man on the Moon", vad var då Helene?

Copiad får min:angel: Inget slår Elitloppet 1994:love:

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat