Importera häst från USA?

Linda_77

Trådstartare
Hej alla!
Undrar om någon kan lämna AKTUELL information om vad det kostar att ta hem en häst från USA. Skiljer sig fraktpriset mellan olika delstater etc? Vill veta vilken totalkostnad man får räkna med för att få den inom Sveriges gränser. Tack på förhand!!

Det är svårt att säga eftersom det beror på dollarn.. men jag skall försöka att hjäpa dig lite!!!

Det kostar cirka 40,000:-/häst och det flygs inte över några hästar föränn det är en full container (3st)

Detta är det jag kan hjäpa dig med ....

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 372
Senast: MML
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 493
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama