Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det går alldeles utmärkt att använda en transportör. Vissa till och med ser till att ordna alla tullpapper m m till sina kunder, så man kan få ett fullpris med en gång på kostnaderna för importen.
Ekonomi & Juridik
Någon som vet var jag kan hitta en lista över transportörer som kör inom Sverige? Jag ska flytta hästarna i sommar rätt många mil, 75 -...
Juridik & Ekonomi
Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Hästmänniskan
Hej
Vet någon om det finns några regler för vatten på vintern? Jag hittar inga.
Stallägaren har fått för sig att hen inte behöver hacka...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.