G

Gefjun

Har hittat en trevlig bärbar dator på en auktionssajt. Denna är då importerad från annat land (tror USA el Italien). Kan det bli komplikationer med svenska program till denna? Kommer mitt svenska XP pro att funka i den? Något annat? Vad är det som skiljer egentligen? HJÄLP!
 
Sv: Import??!

troligen så har den inte svenskt tangentbord, annars så funkar det dock prima.
men det kan ju tjäna att kolla upp det med säljaren.
 
Sv: Import??!

Det är svenskt tangentbord, så då är det bara att köra då!?
 
Sv: Import??!

kolla om du får med en strömadapter som är rätt, annars kan det bli dyrt att skaffa en sådan...
 
Sv: Import??!

Åh, det ska jag göra. Har inte bestämt än om det ska bli denna dator. På något vis känns det osäkert ändå.

Vet ni något om HP zv 6020?
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 849
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 420
Senast: Farao
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 789
Senast: Bee
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 724
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp