Imorn somnar han in...

A

Amica

Imorn får vår lilla Boss somna in.. Nu slipper han lida mer...

Bossen.jpg

Sv: Imorn somnar han in...

Ush, det är alltid lika jobbigt. Men han kommer säkert till ett bättre ställe efter detta jordeliv.

Sänder en tröstkram.:cry:

Tack så mkt...
Det var så lungt o fint... men ändå så hemskt.
Men nu slipper han lida..
Han var ändå glad o pigg ända till slutet, men vi ville inte att han skulle bli sämre o få lida, bara för att vi är egoistiska o vill ha honom kvar...

Massor med kramar, och en axel att gråta ut emot:cry:

Kram

Massor med trösthälsningar. Måste varit ett tufft beslut men nu får han det bra. Kram

Ett tufft beslut var det allt.. Men det enda rätta..
Vi fick ha honom så lite, känns som om han borde få levt några extra år.
Jag är iaf glad över att han iaf fick 5 underbara år 9 då han fick bli en riktig hund som verkligen var älskad.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Troll
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 219
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka