Imorgon ar dagen D

Sunshine

Trådstartare
For 4.5 ar sedan kastade jag p-pillren. Trodde att det skulle ta sig ratt omgaende, men det gjorde det inte. Ett ar senare var vi utredda och kunde konstatera att bade jag och maken hade fertilitetsproblem. Jag knaprade pergo i manga manader utan resultat, gjorde laparoskopi, at lite mer pergo. Gjorde forsta ICSI i januari 06, blev gravid men fick tidigt missfall. Ytterligare tva fruktlosa ICSI resultat och vi borjade kanna att snart orkar vi inte mer.

Sen funkade det plotsligt (eller ja, med hjalp av dagliga heparinsprutor utover allt det andra ;)). Pa 4:e ICSI:n tog det sig, och det var inte bara en bebis darinne utan tva!!! :love:
Jag har haft tur, graviditeten har varit mkt latt, jag har inte lidit av nagra krampor - inte ens nagot direkt illamaende - det ar forst de senaste 3-4 veckorna som det varit lite tungt och obekvamt. Jag gar in i v.39 imorgon :)

Skulle ha satts igang idag men pa ul i tisdags sa visade det sig att ettan inte har vuxit mkt alls de senaste 2 veckorna, och tvaan ar nu betydligt storre. Sa doktorn ordinerade kejsarsnitt, och imorgon bitti ar det dags, kl 06.30 :eek:

Jag kanner mig som ett barn fore julafton :bump:
Var uppe tidigt imorse, kunde inte sova, tankarna bara snurrar i huvudet, det ar sa OVERKLIGT. Jag ar fortfarande inte saker pa att det faktiskt ar riktiga bebisar darinne, kanns mer troligt att det kommer komma ut ett par kattungar eller hundvalpar :eek: :D
Jag sitter i vardagsrummet och forsoker forestalla mig tva bebisar hemma, men det gar bara inte. EN kan jag nog pa ett ungefar forestalla mig men inte TVA... det ar verkligen markligt.

Jag ar sa tacksam att jag har kommit sa har langt, och nu hoppas jag bara att de kommer ut friska och hela, och att jag inte dor av chocken efter all denna tid :D

Hall tummarna att allt ska ga vagen!!!!

Sv: Imorgon ar dagen D

Vi känner inte varandra men jag har, precis som så många här på buke, läst dina trådar och jag är så glad för er skull. I morgon har ni era bebisar! :love:
Och självklart kommer jag hålla tummarna! (Det hålls nog många tummar här på forumet i morgon :D)
Stort lycka till! :bump:

Senast ändrad:

*kl* Jag säger detsamma! Stort lycka till o ha det så mysigt med bebbarna när de kommer..=)

Ser fram emot o se bilder sen..:love:

Jag önskar dig verkligen lycka till! Gud vad härligt det ska bli för dig som kämpat så hårt för detta. Det är verkligen din tur nu. :)

Och vad gäller känslan att det känns mer som kattungar eller hundvalpar kan jag bara hålla med dig. Jag drömde tom här en natt att jag födde en dvärgpinscher. :o (jag har en dvärgpinscher här hemma)
Jag var väldigt orolig för hur det där med amningen skulle fungera i kombination med valpens vassa tänder. :angel::rofl:

Oj vad spännande!
Förstår att det känns overkligt. Tyckte också det gjorde när jag hade en bebis i magen.

Lycka till imorgon och hoppas att du får friska bebisar.

Jag håller all tummar och tår för er i morgon bitti, och önskar er all lycka till!

Ååååh vad spännande. Äntligen är det dags! Vad häftigt, vet ju vilken resa du gått igenom. Bara ryser när jag läser detta.
Önskar dig ett stort lycka till imorgon.
Tänk i morgon är du av med magen och snusar bebis i stället. :love:
Lycka till, håller min tummar och tår för att snittet ska gå bra!

Vad roligt och spännande att det äntligen är dags! Jag har också följt dina trådar och vill verkligen önska dig/er lycka till med de efterlängtade små bebbarna! :love:

Åh vad roligt! Planerat kejsarsnitt är lite bisarrt, som att hämta ut barn på posten ungefär. Det kommer att gå jättebra!!
Hoppas att du har tid och ork att berätta hur du tycker att det är att bli mamma när man väntat så länge.

kl

Lycka till, det kommer säkert att gå super!

Jag skulle verkligen, verkligen vilja se en sista bild på dig nu innan förlossningen!!!!!!!

//Julia

Lycka till! Jag fällde faktiskt en lyckotår för er när du skrev att du äntligen var gravid :love:

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
18 802
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 768
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama