E
emindy
Min pojkvän har blivit sugen på att skaffa iller, men innan vi gör något förhastat vill jag ha reda på så mycket som möjligt!
Vad är era erfarenheter av att ha en tamiller? Jag har aldrig haft iller men har stor erfarenhet av alla möjliga andra djur.
Jag har sagt att han får ta största ansvaret (vi är sambos), men oavsett så är det jag som har största djurvanan och det är jag som i slutändan måste stå för kunskapen. (oavsett vad han skulle vilja intyga)
Jag har fått för mig att en iller är lite som en livlig hund med kattens självständighet och råttans intelligens?
Det verkar vara svårt att få tag på valpar, svårare än jag trodde?
Vad tycker ni? Vad har ni läst? Har ni några bra länkar?
tacksam för allt ni har att säga!
Vad är era erfarenheter av att ha en tamiller? Jag har aldrig haft iller men har stor erfarenhet av alla möjliga andra djur.
Jag har sagt att han får ta största ansvaret (vi är sambos), men oavsett så är det jag som har största djurvanan och det är jag som i slutändan måste stå för kunskapen. (oavsett vad han skulle vilja intyga)
Jag har fått för mig att en iller är lite som en livlig hund med kattens självständighet och råttans intelligens?
Det verkar vara svårt att få tag på valpar, svårare än jag trodde?
Vad tycker ni? Vad har ni läst? Har ni några bra länkar?
tacksam för allt ni har att säga!