Illamående

S

saffran2

usch ja, nu har mitt illamående kommit igång. men det är inget på morgonen utan mest på kvällen..brukar det inte vara på morgonen man mår illa?

Sv: Illamående

Eller som jag, dygnet runt! Kan vakna mitt i natten och få kliva upp o kräkas... Men det gör inget, jag har vant mig, och jag vet att det är värt det i slutändan!!! :laugh:

Eller som jag, dygnet runt! Kan vakna mitt i natten och få kliva upp o kräkas... Men det gör inget, jag har vant mig, och jag vet att det är värt det i slutändan!!! :laugh:

o fy. det låter inge kul.. ibland har jag även sura uppstötningar..inge kul alls..
men men det är ju bara att vänja sig antar jag..:)

Jag tycker inte att det är så farligt faktiskt. Med första barnet var det nog värst för då var jag så ovan, nu vet jag ju att det kommer bli en lång period av illamående redan när jag/vi planerar att bli gravid. oftast mår jag helt ok bara jag äter, men det är ju svårt att äta i sömnen liksom...:D

Grattis till graviditeten förresten!:bump:

Jag tycker inte att det är så farligt faktiskt. Med första barnet var det nog värst för då var jag så ovan, nu vet jag ju att det kommer bli en lång period av illamående redan när jag/vi planerar att bli gravid. oftast mår jag helt ok bara jag äter, men det är ju svårt att äta i sömnen liksom...:D

Grattis till graviditeten förresten!:bump:

tack så mycket..
det är första barnet för oss så allt är nytt.. jag känner inget spec i kroppen så. men är bara i vecka 5

Jag mådde också mest illa på kvällen, fast det börjar att gå över så sakterliga nu. Är i v 15. Min BM sa att det är för att man trött och det stämmde på mig. Sura uppstötningar har jag också fått erfara, huva vad illa:-) Fast det är värt det när man vet att man får belöning för mödan 9 mån senare....

Grattis :)

Jag mådde illa när jag var hungrig fram till vecka 12. Sen försvann det.
I vecka 14 igen tog det fart, dubbelt upp om inte mer... Nu mår jag illa rätt ofta o mycket. Spyr dock inte.

Så det går o må illa lite då o då ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 305
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Vi har haft något väldigt märkligt loopande runt hemma hos oss som vi tror är samma sjukdom fast vi familjemedlemmar har fått olika...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 334
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar