Enya
Trådstartare
Nu får jag stoppa i mig antibiotika, Amoxicillin, och se glad ut, men har märkt av ett gräsligt illamående som tagit form i min kropp. Alltså, det känns som om jag skulle behöva kräkas upp inte bara maginnehållet utan också tarmarna osv så det känns rätt pissigt just nu. Jag är inte alls van vid illamående i den här mängden så här kraftfullt.
Någon som har ett väl beprövat knep mot illamående? Det finns ju tabletter mot det på Apoteket, kan det hjälpa? Jag tänkte testa, men har ju inte något sådant NU. Men vad kan jag själv ordna med till dess jag kommer dit? Det finns olika tips ju men vad funkar? Om ens något? Det är många timmar tills jag kommer till ett Apotek i morgon känns det som...
Någon som har ett väl beprövat knep mot illamående? Det finns ju tabletter mot det på Apoteket, kan det hjälpa? Jag tänkte testa, men har ju inte något sådant NU. Men vad kan jag själv ordna med till dess jag kommer dit? Det finns olika tips ju men vad funkar? Om ens något? Det är många timmar tills jag kommer till ett Apotek i morgon känns det som...