Ikonen är borta!

Lorelie

Trådstartare
Ikonen för ljudet är borta från den lilla rutan nere till höger. Vart har den tagit vägen?
 
har du bytt drivrutiner kanske? eller ändrat något annat på senare tid?

nåväl, gå in på kontrollpanelen -> ljud *någonting* och sedan, lite beroende på vad du har för ljudkort och sådant så finns det där någonstans en kryssruta med valet att ha ikonen där i taskbaren (som den heter på snygg svengelska, aktivitetsfältet, tror jag man kallar rutan på svenskt windowsnerdfackspråk)
 
Tack för hjälpen =) Nu sitter den där nere igen =)

Jag har volymknappar på tangentbordet och ingenting på högtalarna, det är helt värdelöst med knapparna... Antingen är det alldeles för högt eller så är det inget ljud alls... Mycker mer praktiskt att ändra direkt på ikonen...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 325
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
915
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp