Ikeas pappkassar

kakan89

Trådstartare
Alltså vad har hänt med IKEAs pappkassar?! De 3 senaste gångerna jag handlat där har handtagen gått sönder när jag burit hem kassarna. Har aldrig varit med om detta innan och alltid köpt deras kassar för att de är stora och bra till typ pant och dyligt.
/
Mycket butter en torsdagskväll.

Jag vet inte hur det är med Ikeas pappkassar, men City Gross har försämrat handtagen på sina verkar det som.
Vid två tillfällen på raken så har kassarna rasat sönder innan jag ens hunnit ut från självscannings-kassan.
Nu köper jag bara plastkassar eller har med egna tygpåsar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 897
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 014
Senast: mars
·
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
534
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 682
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka