Ikea tomelilla

FadeAway

Trådstartare
Är det en bäddsoffa eller en soffa. (jag vet att den inte finns kvar i ikea sortiment) Annonseras ut som bådadera.

Sv: Ikea tomelilla

Finns i båda modellerna. Jag har två icke-bäddsoffor, men de går att sova i ändå;)

Om jag inte minns fel så finns det 2 sits och 3 sits som inte är bäddsoffor.

Bäddsoffan är 2,5 sits.

:D Däremot kan man med god vilja sitta 4 pers i bäddsoffan. ;) Finns det hjärterum, finns det stjärterum, eller vad det du är man säger.

Finns som bägge varianterna. Själv har jag bäddsoffvarianten, grymt tung att flytta men riktigt bra madrass/fjädring för dem som sover i den.

Liknande trådar

Hemmet Sett att en del har Ikeas bestå väggskåp även i hallen. Fungerar de som vägghängd byrå? Vad har ni i den och hur ser er förvaring ut i...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: mars
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 455
Senast: Kakis
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar