IKEA Örebro restaurangen?

strawberrysylt

Trådstartare
Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)

Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)
Det gäller fortfarande! Var där för någon månad sedan. Det finns ju lite genvägar så att det går snabbare att ta sig igenom :)

Örebro är rätt krångligt Ikea tycker jag om man bara ska till restaurangen 😅 Var där senast i måndags. Men visst går det att gena lite men nja hade valt något annat ställe för att äta om man har bråttom 😉

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 581
Senast: Claraclara
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 187
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 753
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat