IKEA Örebro restaurangen?

strawberrysylt

Trådstartare
Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)
 
Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)
Det gäller fortfarande! Var där för någon månad sedan. Det finns ju lite genvägar så att det går snabbare att ta sig igenom :)
 
Örebro är rätt krångligt Ikea tycker jag om man bara ska till restaurangen 😅 Var där senast i måndags. Men visst går det att gena lite men nja hade valt något annat ställe för att äta om man har bråttom 😉
 

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 131
Senast: Myrten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 835
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 815
Senast: Klara
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 943
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp