Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spontant nej, inte om jag hade någon som helst prestationskrav på hästen. Om jag skulle nöja mig med skogsmulle osv så kanske... Det dräller ju med hela hästar till vrakpriser, det känns onödigt att köpa på sig en sån risk. Sedan står man ju där med känslor för hästen, hur gör man då?
Och hur ställer sig ett försäkringsbolag till framtida skador? En skada på ett sånt ställe skulle ju ev kunna ställa till med allt möjligt tänker jag, och det lär försäkringsbolaget inte vilja ersätta då..
Det står ju klart och tydligt i TS inlägg att hästen är fullt försäkrad det blir alltså ingen nyteckning så då är det inget frågetecken utan att bolaget tar det iom att hästen varit försäkrad sen innan skadan uppstod, de kan aldrig sätta reservationer på övertag av försäkring.
Det finns alltid 2 sidor av ett mynt, den ena sidan är klave som uppvisar empati för den enskilda individens framtida välbefinnande och den andra sidan är cach is king !!!