Igångsättning eller inte - uppdatering

Mabuse

Trådstartare
Eftersom den gamla tråden är låst tar jag friheten att uppdatera i en ny tråd.

Som kommentar till den senaste dagens diskussion i den gamla tråden så skulle jag vilja säga att Jerseyko - du är ute och cyklar rejält i dina omdömen och tolkningar av mig och mina inlägg. Men det har ju många andra redan påpekat.

Som kommentar till trådens ursprungsfråga så blev det till slut igångsättning. Tyvärr ställde klådan till det ordentligt på olika sätt även under förlossningen, som i slutändan blev ett worst case scenario, och en riktigt jobbig upplevelse. Den förlossningen skulle jag inte önska någon.

Men på plussidan så mår alla bra idag, barnet är friskt och välskapt, äter som en häst och verkar allmänt nöjd med livet. Och mindre än ett dygn efter förlossningen har klådan redan blivit bättre!:banana:

Sv: Igångsättning eller inte - uppdatering

Grattis grattis grattis! Härligt att bebis äter som en häst också, precis som Tuvan, så slipper man oroa sig för det :)

Och härligt att klådan redan håller på att ge med sig :)

Grattis igen!

Senast ändrad:

Grattis och skönt att du äntligen har din bebis på utsidan och att klådan redan blivit mkt bättre!!!

Synd att förlossningen blev som du absolut inte ville men måste ju vara skönt att nu är det ju iaf avklarat och nu kan du förhoppningsvis få återgå till att bli kärnfrisk som du va innan du blev gravid!!

Ta hand om er nu!!

Grattis !
Till bebin och till att klådan redan blivit bättre !

Stort grattis till bebisen och den minskade klådan!:banana::love::bump:

Stort grattis till lilla bebisen!!

Och skönt att klådan blivit bättre.

Men så underbart att höra, jättegrattis!! :bump: (Ja, givetvis inte till den jobbiga förlossningen men det förstår du nog själv ;))

Det är dig verkligen väl förunnat att nu få njuta av din bäbis och avklingande bekymmer med klåda och annat.

Grattis till bebisen!

Synt att det inte löpte på smidigt för dig, men nu håller jag tummarna för att klådan försvinner snabbt!

Stort grattis till bebisen!! Härligt att läsa att ni båda mår bra!

Jag har följt trådarna lite i kulisserna här på slutet och önskar er allt gott nu när ert söndagsbarn är kommet till världen.

(För det blev det väl? ;))

Grattis!

Vad tråkigt att din förlossning inte blev nån höjdare:( Får hoppas att det flyter på från nu:)

Men på plussidan så mår alla bra idag, barnet är friskt och välskapt, äter som en häst och verkar allmänt nöjd med livet. Och mindre än ett dygn efter förlossningen har klådan redan blivit bättre!:banana:

Vad roligt, GRATTIS!

När min unge var nyfödd åt han tio gram en måltid, och det tyckte personalen var att äta som en häst. En rätt liten häst, tänkte jag. :D

Hoppas barnet kommer att sova lugnt och äta med lagom långa intervall så att du får vila lite. Utan klåda!

En bra sak med en gräslig graviditet är ju att det är goda odds för att bebistiden blir lättare än graviditeten var. :laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka