Igångsättning ef. gaffelbandsskada

Status
Stängd för vidare inlägg.

ankic

Trådstartare
Hur har ni gått till väga? Våran blev friskförklarad 22/11-07 efter att blivit skadad midsommarhelgen. Vi har fått leda/skritta honom sedan augusti. Vi har lagt in trav 5-10 min vid jul + galopp ca 1-2 min varannan dag ( nu i veckan)

Folket i vårat stall tycker att vi tar det lite väl försiktigt och tycker att "håller han så håller han".
Men vi vill ju inget hellre än att det ska gå vägen . Hur länge ska man vänta innan man kan börja rida lite på böjt spår ?

Vad tycker ni, lite tips ?

Sv: Igångsättning ef. gaffelbandsskada

TIPS!
Gå in under forumet Ridning så hittar du en nålad tråd överst där du kan ställa din fråga!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 095
Senast: __sofia__
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 099
Hästvård Hej, min häst har i princip vilat sedan september förra året då han först fick en stor blödning i gaffelbandet som tagit lång tid att...
Svar
7
· Visningar
1 528
Hästvård Varning för jättelång text. Vill bara skriva av mig och se om någon har liknande erfarenheter, goda råd eller tankar att komma med. Jag...
2
Svar
20
· Visningar
5 792
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023