IE funkar inte!

S

SessCa

NU blir jag lite, lite deprimerad. Har kört FireFox i hur många månader som hellst, använder övht inte IE.

Men nu MÅSTE jag använda det eftersom en väldigt viktig sida för mig inte fungerar i Firefox, och guess what? IE funkar inte alls.
Eller jo, det funkar men det går inte att skriva något i textfälten, och DET gör mig hemskt upprörd, eftersom jag måste, måste skriva på den sidan jag ska utnyttja IE för.

Vad fan är fel? Det funkar inte att ta hem IE igen och installera om, känner mig faktiskt jätte, jättekorkad som inte får ordning på det här. :o
 
Sv: IE funkar inte!

Nej, det var inte många andra som hört talas om vad det var heller :confused:

Ska testa ditt tips iaf.
 
Sv: IE funkar inte!

Aja, men uppdateringarna i Firefox funkade iaf fonter som det skulle. :bow: Att jag inte tänkte på det först är ju ganska pinsamt. :angel:
 
Sv: IE funkar inte!

troligen så är det en taskigt kodad sida. bojkotta sidan, gör allt du kan för att hitta ett alternativ!
 
Sv: IE funkar inte!

Jag kan inte bojkotta sidan. ;) Det är fonter, så att jag skall kunna plugga hemmifrån. Dock funkade det ju när jag uppdaterade mitt firefox.

Tycker dock det är hemskt skumt att IE inte funkar - det stör mig ju iofs inte eftersom jag aldrig någonsin använder IE, men ändå!
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 438
Senast: Intejag
·
G
Hästmänniskan Jaha, så har det kört ihop sig... I november -08 tog vi in en hyresgäst i vårt stall. Vi hade igentligen inte tänkt göra det, men...
Svar
15
· Visningar
2 733
Senast: Gargoyl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp