S
Sollins
var ute på kvällspromenad med min gamla hund, på min gård har några en grillfest och en j***a idiotbrud stoppar i min hund 70%choklad! Har pratat med strömsholm och de menar att det inte är någon fara med den mängden hon troligtvis fick i sig, brudjäveln kunde inte riktigt uppskatta hur mycket det var hon stoppat i henne och jag såg bara i ögonvrån att tjejen när hon gick förbi mig/hund stoppade ner handen och frågade direkt vad hon gjorde-för sent...
Jag sa till veterinären att jag trodde att hon fått i sig lite mer än tjejen sa men vem vet hur mycket hon hann få i sig, en terrier sväljer ju som bekant utan att fundera på vad det är eller tugga.
Någon som är vaken och kan lugna mig (trots att veterinären sagt att det är ok men ändå..?)
// s
Jag sa till veterinären att jag trodde att hon fått i sig lite mer än tjejen sa men vem vet hur mycket hon hann få i sig, en terrier sväljer ju som bekant utan att fundera på vad det är eller tugga.
Någon som är vaken och kan lugna mig (trots att veterinären sagt att det är ok men ändå..?)
// s