identitetsboken, vad mer behövs för pass?

H

Havregryn

Hästen har identitedsboken (den blå).. vad mer behövs för att passet skall bli gjort, har försökt få tag på avelsf. med frågor.. men de har så konstiga telefon tider..

Sv: identitetsboken, vad mer behövs för pass?

Har du en id-bok som är utfärdad mellan 1992-1999 så kostar det 250:- att få den omgjord till ett hästpass. Du behöver bara skicka in den tillsammans med ett köpekontrakt som styrker att de är du som äger hästen.

aha tackar.. men då vet jag =) tackar, boken 'r gjort 1997.. då skickar jag iväg dne idag =)

Har du den blå reg-boken, behöver du bara den och kvitto/kontrakt på köpet av hästen.
Har hästen ändrat sig i färg eller tecken mot vad som står i boken behöver du en signalements beskrivning också annars inte

Liknande trådar

Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Piglet
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 127
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 518
Senast: Mia_R
·
Anläggning Hur stort klarar sig era 700kgs hästar på? Jag vet att det är en omöjlig fråga men någon har väl erfarenhet. Min vuxna ardenner/pre kan...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama