Idéer av olika slag

Fisherling

Trådstartare
Känner ni ibland att ni får någon riktigt bra idé som ni vill dela med er av, även om den aldrig kommer bli mycket mer än just en flyktig tanke? Har ni kanske ett helt koncept utarbetat, och väntar bara på rätt investering? Eller har ni helt enkelt en idé om vilken färg er nästa hundgrej ska vara? :D Dela gärna med er, hur dumma eller fåniga ni än tycker att era idéer är!

En tankestuga för alla, helt enkelt!

Själv vill jag gärna ordna någon slags, hm, komplettering, eller variant, av utställning. Alltså inte ersättning, utan något nytt, men bekant. Hundarna visas i trav runt en bana, men de måste hoppa över ett höjd-hinder, varför inte även ett längre hinder, eller kanske röra sig över en bro, och under tiden bedöms hundens rörelser. Efter det ställs de upp och bedöms på hur de beter sig/mår efter 'ansträngningen', samt en vanlig exteriörbedömning. Man får ett resultat för båda delarna, men det slutgiltiga resultatet är en sammanställning av de båda delarnas resultat.

Eeeeelller något sånt. Jag vet inte! :rofl: Jag vill bara så gärna ha ett alternativ till utställning!

Liknande trådar

Övr. Hund Bruce är 5 år och har aldrig varit med på en golfbana, men nu har jag själv börjat spela. Jag insåg ganska snabbt att om jag ska kunna...
Svar
9
· Visningar
5 265
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Lite dramatisk rubrik kanske. Men jag eftersöker smarta/kloka tips och erfarenheter. Om några veckor ska vi hälsa på en släkting och bo...
Svar
14
· Visningar
1 702
Senast: Whirlie
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo vill skaffa en till hund, men vi är inte säkra på vilken ras vi vill ha. Vad vill vi då ha? Mellanstor, men storlek...
2
Svar
36
· Visningar
2 900
Senast: Rouise
·
Äldre Varning för långt och rörigt inlägg :p Jag har alltid haft svårt för barn. Väldigt svårt. Vi snackar panik. Har aldrig varit speciellt...
2
Svar
21
· Visningar
3 506
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V