Ideal Du Gazeau

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Mandarin2000
  • Startdatum Startdatum
M

Mandarin2000

Hej, kan kan inte mycket om trav,Har en nyfiken fråga ,vad vet ni om det franska varmblodet Ideal Du Gazeau? Jag har nämligen köpt ett sto som kommer idag :banana: , och Ideal du Gazeau är hennes morfar.

Ps idag är en otroligt spännande dag.jag är som ett barn på julafton ,så glad över min nya häst.Sitter här o räknar ner timmarna nu hihi:rofl:
//Mandarin

Sv: Ideal Du Gazeau

Jag har ett sto som också har han som morfar. Fast jag tror inte hon liknar han alls och hon fick inte hans tallang heller verkar det som för nån stjärna var hon inte!=)

Hej jag gick precis ut på nätet och hittade info om honom.
Jag var nyfiken var han tävlat..ja lite allmän bakgrund.
När jag berättade för mina vänner vilken morfar hon har o det nästan pinsamt att jag inte visste vem han var haha.tänkte skulle uppdatera mig lite.

Jo det var han verkligen, e lite roligt att ha en avkomma från henne,jag funderar att längre fram ta föl på henne,

jag sökte på google men det kom upp lite olika hästbilder på han där men jag antar det är han på bild från travloppet bla från 1982...

Han var en jätte fin travhäst, samt att han lämnat många fina avkommor som även brukar vara fina att rida.
Hoppas du får mycket roligt med din nya häst.

Nämen har du.vad roligt...hur gammal är din häst?

Ja det tror jag säkert.det e himla kul det här och nu är det bara några timmar kvar tills hon kommer till sin nya "mamma" Min tjej är ganska hög i rang,trevlig att rida och snabb ,samt hon älskar att hoppa så det kommer passa mig perfekt

Hon är 12 i år. Hon har en hingst som står i jägersro just nu. Han är 4år, vet inte om han är bra.

Här är hon!
stor_2381.jpg

Fin tjej du har.,ska försöka få in en bild oxå.ler..hur 17 gör jag?? haha jag är inget data snille...

Så här kanske
C:\Documents and Settings\d\Mina dokument\Anna Häst\Mina Hästar\Mandarin, Foto

Nä usch det gick inte bra,min dator fick frispel...hur gör jag?

Hej har sänt över ett mail till dig.måste fixa lite nu.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 332
Träning Jag har ett sto som är 6 år men ganska mycket efter utbildningsmässigt. Hon är känslig men skarp. Det hade varit en del trassel vid...
2
Svar
31
· Visningar
7 489
Senast: Vitsippan
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 212
Senast: As_Vegas
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka