Idag kom en ängel...(långt men lärorikt)

Sv: Idag kom en ängel...(långt men lärorikt)

och jag har också pratat med ett proffs och han lät ungefär som denna smiley ser ut :confused:

:D :rofl:

Fasen! Jag som trodde jag listat ut lösningen
Om det ändå vore så väl. :D Men man kan ju höra med honom.

Jag skrev faktisk proffs tränare eftersom min "amatör" licens inte dög
Och nu talade jag med en till i telefonen (proffs, men något yngre) ... (vill påpeka att jag inte ringer runt och frågar, utan passar på när de finns på tråden ) och även han fattar noll...
Det trodde jag inte heller.. ;) Men det var ändå trevligt tycker jag.

martha skrev:
Ursäkta....:rofl: :rofl: :rofl:

.....men det var nog den mest korkade förklaring jag hört i hela mitt liv...hoppas du inte tror på det där.....

Jag tror på det oxå.. Jag har hört den många gånger!

du har hört det flera gånger...men har du sett det? håller du på med travare? bara en fundering...inget påhopp.

Har du läst hela tråden? Annars så rekommenderar jag att du gör det.

Måste bara slinka in med en "intelligent" förklaring på varför en galoppör är så överbyggd bak. Vet ni det förresten? ;) Jo det förklarade mannen som var mycket kunnig när det gällde hästar (NOT), det är dom bara för att hovisen bara kapar tårna bak när hästen verkas.Hoven byggs upp på höjden och då kan hästen springa fortare, för den tar ju mycket längre steg då. ;) Det är därför vissa hästar aldrig springer in några pengar. :idea:

Vad har du hört? Att man verkar mer på utsidan? *nyfiken, kan det finnas någon sanning i det iaf*

Liknande trådar

Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
4 171
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 549
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 569
Senast: bellala
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 152
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.