Idag har jag tagit farväl

Sv: Idag har jag tagit farväl

Fy så tråkigt :( Din fina fina irländare! Tröstkramar!

Men vad var det som var fel på honom då?
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Vila i fred lilla häst! Beklagar sorgen Bison. Förstår att han lämnar ett stort tomrum efter sig :(
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Jag har skrivit och pratat så otroligt mycket om detta senaste veckan att jag inte orkar mer.
Vill inte heller att det ska bli något fel när jag skriver.
Men ögonen + ett par saker till som bidrog till hans personlighetsförändring.

Tack alla för stöd.
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Jaha, jag har nog totalmissat, sökte bland dina inlägg men hittade ingenting?

=/
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Beklagar din stora sorg! Ni var så perfekta ihop och din glädje med honom lyste lång väg. Du har tagit rätt beslut och jag hoppas att du kan gå vidare och hitta en ny häst att älska framöver.
Jag fick låta min häst somna in efter ca 1 år ihop nu i somras. Det gör ont men jag har lyckats gå vidare och har hittat en ny häst nu.
Jag önskar dig all lycka till!
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

ville bara säga att jag beklagar och vill ge dig styrkekramar!

R.I.P Fina Kakan :love:
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Beklagar din förlust och må han springa fritt nu utan hinder :(

Följt er i tystnad men inte funnit några kloka ord att säga.

Kram.
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Tusen tröstkramar till dig, jag har fljt er i de tysta och sett alla fina bilder. Livet är bra orättvist :(
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

KL

Beklagar verkligen! :( Har följt dina fina bilder på er.
R.I.P. Kakan
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Utan tvekan en av de historier som berört allra mest här på Buke. Kan bara beklaga och jag hoppas att du kan hitta glädjen och komma tillbaka till hästarna så småningom.
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Så otroligt sorgligt! :cry:
Mkt fint skrivet, förmodligen inte ett hjärta som är oberört!
Ni har satt ett stort avtryck på Buke och Kakan kommer att bli väl ihågkommen!

Massa tröstkramar!
 
Sv: Idag har jag tagit farväl

Utan tvekan en av de historier som berört allra mest här på Buke. Kan bara beklaga och jag hoppas att du kan hitta glädjen och komma tillbaka till hästarna så småningom.

Håller med. Hoppas verkligen du hittar tillbaka till lyckan. All styrka till dig.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 832
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 859
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 513
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp