Idag har det varit fest

Gnist

Trådstartare
Kan livet bli bättre än så här??

Ute i vårsolen och få sådant här mums :d :D

080424DSC_0068.jpg

080423-DSC_0212.jpg

080424DSC_0128.jpg

080424DSC_0098.jpg

080424DSC_0040.jpg

Sv: Idag har det varit fest

Vilket lyxliv!! :) Loka blänger avundsjukt på skärmen.

Här i 08-land sitter vi inne och hänger, den ena sjuk och den andra löper och är seg. (Det är inte jag som löper.)

Sicka sötningar! :)

Själv fick min herre avsluta sitt liv i vårsolen idag, kunde inte bli bättre dag!

Annars kan ju tikar under samma tak tendera att löpa samtidigt :rofl:

Näe, däremot kan jag säga att vi "bråkar" om samma alfahanne. Men än så länge är det jag som skickar ner henne ur sängen och inte tvärtom.

Hon fjäskade sig upp i knät på honom igår och kikade lite sött på honom ur ögonvrån: you me make blond puppies yeeeees....? (i min fantasi pratar hon alltid engelska jag vet inte varför).
Idag springer hon runt och suger på hans strumpor från igår som hon har hittat någonstans...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 959
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
661
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10