ID-märkning

T

Tippan

När jag söker i ägarregistret efter min hund så kommer det upp en helt annan hund med samma idnummer. Är det så? Går dessa igen? Såg att hunden var född 10 år tidigare. Men det känns ju lite mysko...

Sv: ID-märkning

Ja, jag tror att de går ingen. Har också råkat ut för det. Jag tror att det måste skilja 10 år på hundarna om de ska få samma nr.

Sv: ID-märkning

Häfitgt... Tyvärr fanns hon inte med. Är inte ägare till henne enligt SKK :) Haf skickat brev fram och tillbaka och det slutade med att de ville ha tångavtryck på hennes id för att säga att jag var ägare. Men herregud, hunden var över 5 år gammal och 80 mil till gamla veterinären... Kanske ska ringa SKK och höra igen då. Skule väl vara kul att vara ägare till henne någon gång...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 726
Senast: Tantan
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
906
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka