Krigsfilm: "Das Boot" och "Leningrad", den tyska då. Inte behagliga men bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då minns jag rätt då! Jag kommer ihåg att jag störde mig som fan på engelskan, och att jag i början trodde att huvudpersonen skulle vara engelsman i och med språket .Idag när jag öppnade tråden så slog det mig samma sak, undra om inte om mycket är på engelska i den?
Tycker det är SÅÅÅÅÅ kasst när man gör så i filmer.
Just ja Death Note glömde jag, den är ruggigt bra. Älskar handlingen i den.Intressant att några är samma som jag älskar och några är sådana jag ogillar massor OP är min sambos favoritserie, jag gav den femton avsnitt men gav sen upp
Några av de jag gillar:
Code Geass (och såklart då även Lelouch of the Rebellion)
Attack on Titan
Bleach (arc 1-3, sen spårar det lite väl mycket emellanåt)
Fairy Tail
Death Note
Full Metal Alchemist (vi ser igenom FMA Brotherhood just nu )
Fate/Stay Night, Fate/Zero och Fate/Unlimitied Blade Works (jag såg dem i den ordningen)
Tokyo Ghoul
Akame ga Kill
Angel Beats
Flera i din lista jag inte sett, kanske får kika på dem! Jag är dock rätt kräsen har det visat sig Både med stilen på tecknandet, karaktärerna och dialogen.
Jag har inte sett Spirited away än, men haft funderingar på att se den. Är den så bra som jag hört?Åh, nu kommer jag på fler filmer!
Spirited away och Min granne Totoro
Jag har inte sett Spirited away än, men haft funderingar på att se den. Är den så bra som jag hört?
Får invänta mitt fasta internet, sen kan jag titta. Drar ju så mycket på surfen om man ska se film via mobilen.Det är lite som med Tim Burton, det finns inget dåligt som kommer från Hayao Miyazaki, bara mer eller mindre bra Tycker jag
(dvs. ja, den är bra )