Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har för en massa år sedan fått ett par icebugs som absolut inte var smala. Hur breda fötter jag har vet jag inte, men de är inte supersmala i alla fall. Har nog använt de hela en gång. Förskräckligt opraktiskt med kängor som man inte kan gå några meter med inomhus utan att de gör gropar i golvet (inte permanenta kanske men det är ju inte bra ändå)...Finns det?
Jag har ingen lust att halka omkring en vinter till så ska ev. köpa Icebugs.
Några tips?
De är ju inte inneskor ...Jag har för en massa år sedan fått ett par icebugs som absolut inte var smala. Hur breda fötter jag har vet jag inte, men de är inte supersmala i alla fall. Har nog använt de hela en gång. Förskräckligt opraktiskt med kängor som man inte kan gå några meter med inomhus utan att de gör gropar i golvet (inte permanenta kanske men det är ju inte bra ändå)...
Självklart inte, men det är väldigt opratiskt att aldrig kunna gå innanför en ytterdörr utan att genast plocka av sig skorna. Som t.ex. i en affär eller på en arbetsplats.De är ju inte inneskor ...
Jo iofs, men affärer har väl oftast stengolv?Självklart inte, men det är väldigt opratiskt att aldrig kunna gå innanför en ytterdörr utan att genast plocka av sig skorna. Som t.ex. i en affär eller på en arbetsplats.
Jo iofs, men affärer har väl oftast stengolv?
Möjligt. Min arbetsplats har plastgolv, och det är väl inte helt ovanligt på andra ställen heller.Jo iofs, men affärer har väl oftast stengolv?
Jag hoppas inte du tänker gå med sånna skor i affärer.Jo iofs, men affärer har väl oftast stengolv?
Jag har för en massa år sedan fått ett par icebugs som absolut inte var smala. Hur breda fötter jag har vet jag inte, men de är inte supersmala i alla fall. Har nog använt de hela en gång. Förskräckligt opraktiskt med kängor som man inte kan gå några meter med inomhus utan att de gör gropar i golvet (inte permanenta kanske men det är ju inte bra ändå)...
Ja tack! Vill gärna ha info om det märket!Det är min största invändning mot icebugs också. Jag har ett par med broddar som jag bara använt enstaka tillfällen..Det finns sulor man kan köpa och sätta på under. Tyvärr visade sig dessa vara helt värdelösa någon slags gummi som torkade ut och var helt hopplösa att få på. Att stå upp och sätta på sulorna var helt hopplöst företag.
@Rosett jag har köpt ett par skor med utfällbara broddar de är helt fantastiska så det är mitt tips om du vill kolla på alternativ. Har fått ett litet verktyg till skorna som jag satt på nyckelknippan. Är något finskt märke kan kolla i helgen om du tycker det är intressant. Jag har också breda fötter. Har också ett par icebugs utan broddar som jag är väldigt nöjd med de ger ganska bra grepp iallafall.
Ja tack! Vill gärna ha info om det märket!
De Icebugs:en utan broddar, vad heter modellen?