ICAs reklamblad

Har reklambladet bild på handlaren?

• Antal omröstningsdeltagare
    13

sweep

Trådstartare
Idag hämtade jag posten och jag får två ICA reklamblad i posten då jag bor mellan två affärer.
Det ena bladet har en bild på handlaren och det andra är utan. Så jag blev nyfiken på hur det är på andra ställen i Sverige.
Med eller utan bild?
F5D4B2DA-AFDD-4E30-8F6E-9598DB77316C.webp

Tack vare skylt på dörren får jag ingen pappersreklam men i mejlutskicken är det bild på handlaren. Skulle gissa att de får välja själva.

Jag får Ica-reklambilaga inne i en lokal gratistidning. I den senaste var det en bild på tre personer på förstasidan, vet inte om nån är Ica-handlaren.

Varje ICA butik drivs väl av enskilda personer så de väljer att ha lite olika upplägg har jag märkt som är på många olika. Lite i sortiment också :)

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Myzan87
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
725
Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 664
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar