Status
Stängd för vidare inlägg.
U

us_lover

Jag har fått tandvärk:( Det kom lite plötsligt och eftersom jag inte har tid att gå till tandläkaren förrän tidigast på torsdag tog jag en ibumetin. En stund senare sved det till igen så jag tog en tablett till :o Sedan kom jag på - är det vettigt att äta ibumetin när man är gravid?

Sv: Ibumetin?

NEJ, du ska inte ta Ibumetin/Ipren när du är gravid!
Behöver du ta något så är ALvedon/Panodil/Reliv det enda som är okej!

Attans, det var det jag misstänkte:cry: Problemet är att det bara är ibumetin som hjälper mot tandvärk:(

Ska ringa tandläkaren och boka tid för att dra ut tanden. Hoppas han har tid på torsdag.

Attans, det var det jag misstänkte:cry: Problemet är att det bara är ibumetin som hjälper mot tandvärk:(

Ska ringa tandläkaren och boka tid för att dra ut tanden. Hoppas han har tid på torsdag.

Jag är en Ipren människa och får ingen eller mkt lite effekt av Alvedon eller liknande, och hade också tandvärk för några veckor sedan = inte roligt alls :crazy:

Likadant med huvudvärk eller annan värk där Ipren eller liknande hade hjälpt mig på stuts, men får hålla mig till Alvedon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått brutal tandvärk. Tanden har varit lite öm ett tag men har inte gjort ont. Jag pressar tänderna på nätterna och har förstått...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 943
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 816
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skötsel av utedass
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar