Status
Stängd för vidare inlägg.
U

us_lover

Jag har fått tandvärk:( Det kom lite plötsligt och eftersom jag inte har tid att gå till tandläkaren förrän tidigast på torsdag tog jag en ibumetin. En stund senare sved det till igen så jag tog en tablett till :o Sedan kom jag på - är det vettigt att äta ibumetin när man är gravid?
 
Sv: Ibumetin?

NEJ, du ska inte ta Ibumetin/Ipren när du är gravid!
Behöver du ta något så är ALvedon/Panodil/Reliv det enda som är okej!
 
Sv: Ibumetin?

Attans, det var det jag misstänkte:cry: Problemet är att det bara är ibumetin som hjälper mot tandvärk:(

Ska ringa tandläkaren och boka tid för att dra ut tanden. Hoppas han har tid på torsdag.
 
Sv: Ibumetin?

Attans, det var det jag misstänkte:cry: Problemet är att det bara är ibumetin som hjälper mot tandvärk:(

Ska ringa tandläkaren och boka tid för att dra ut tanden. Hoppas han har tid på torsdag.

Jag är en Ipren människa och får ingen eller mkt lite effekt av Alvedon eller liknande, och hade också tandvärk för några veckor sedan = inte roligt alls :crazy:

Likadant med huvudvärk eller annan värk där Ipren eller liknande hade hjälpt mig på stuts, men får hålla mig till Alvedon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 732
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 396
Senast: gulakatten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Blir det något vettigt av det där? Jag är ju ändå bara 25% sjukskriven sedan 1 april. Men i...
2
Svar
28
· Visningar
2 540
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
1 110
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp