Ibland blir det lite fel...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 4 858
Sv: Ibland blir det lite fel...

Haha!

En lokal tidning hade en artikel om mig när jag och min sambo hade järnhandel, och då hade reportern fått för sig att jag sålde en ungslampa till en kund... :o

Såna affärer pysslade vi naturligtvis inte med i verkligheten. :p

Jag löste korsord häromdagen och satt och funderade över vad arab-ur är för särskild klocka. Ända tills jag vände på det och läste ara-bur och mycket riktigt blev ordet "voljär" :D

Hehe!

Ibland står det "alarm" i korsord och så blir det gren :confused: :D Jaha, al-arm!

"Dam packas...
...stl. 40 (M), dam
Dam parkas /jacka säljes storlek 38,"

:D

Liknande trådar

Hemmet Lite udda trådstart här men jag kunde inte hitta något vid googling.. ÄR det någon här som har IKEAs servis Silversida och kan svara på...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: Exile
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: ufot
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 219
Senast: Capybara
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
732
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Valp 2025