Iberia, inschalla, dufthalle...

J

Jacksson_95

Hej jag söker vakommer efter ett sto som vi har haft, iberia hon var född 74 i tyskland kom till sverige 1981 där hon tävlades i svår hoppning sen vart hon avelssto så skulle var kul om det är någon här som vet av avkommer efter henne skulle var kul att se...

Iberias pappa är inschallah
Mamman dufthalle

så är det någon som har dom här hästana bakom sig så hör jätte hjärna av er det skulle betyda jätte mycket för mej

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Iberia, inschalla, dufthalle...

Tack! enligt hon som hade henne före oss så har hon gått som avelssto men det fölet som visade sej på den sidan visste jag om det stoet bor i schweiz där hon har tävlat svår hoppning. fick tag på hennes resultat i går på den schweziska ridsportsförbundets sida men jag är inte så duktig på tyska som det stog på...

Jag ska försöka få in bilderna på datorn så kan jag lägg ut dom har bara gamla vanliga kort på henne vi hade ingen digitalkamerainnan när hon dog tyvärr.

Sv: Iberia, inschalla, dufthalle...

är det 100% säkert att alla avkommor är med där??

Liknande trådar

Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 315
Avel Lite spin-off på den mest kompletta hingsten-tråden som jag smygläst ett tag, men att blanda hopp- och dressyrblod känns närmast tabu...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 113
Senast: Karoliten
·
Ekonomi & Juridik Ett halvblods sto med gråa papper född 02, ca 160 hög o helt ok byggd jätte söt. Lite speciell i hanteringen, kan vara lite bufflig men...
2
Svar
32
· Visningar
4 134
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix