I väntans tid3er

B

Bus

Hmm ,livet känns lite träligt idag. Väntar på att få höra av djursjukhuset där min mammas hund lades in igår för provtagning. D e visste inte vad som var felo igår utan lade in han och vi skulle höras av idag, väldigt kul att åka och jobba ifall man skulle behöva åka upp då. :cry: :cry: Usch det är hemskt när man blir tvungen att sitta i väntans tider och inte veta hur det står till med ens djur. :( :( Hoppas era djur inte är sjuka, många kramar från Bus
 
Min älskling har legat inlagd på intensiven nu i över en vecka... hon vart förlamad några dagar efter sin förlossning för 2 veckor sedan, veterinärerna gav henne ingen större chans att överleva (sa det för att förbereda mig) men nu x-akt 9 dagar ´senare går hon så smått och börjar bli gamla argbiggan igen :D
i helgen ska hon få permis för att sen åka tillbaka för operation och ev rehab.
+ detta har vi 5 små grabbar hemma som flaskmatas :smirk: men dom är friska och krya och spralliga så hälften vore nog :love:

Hoppas för guds skull att det inte är ngt allvarligt med er hund *håller tummarna* :crazy:
 
Allt är nu okej med den lilla, han hade ått i sig temesta som är lugnade. Så nu är han på benen igen. Hade oxå en kraftig infektion i kroppen som gjorde sitt samt att sköldkötteln låg lågt, ska vara mellan 18-38 i värde men hunden hade ett värde på 6. Så det kommer bli medicinering livet ut. men det kan vi stå ut med. :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 967
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 382
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 327
Senast: Motacilla
·
Hundhälsa Är i en blandning av hopp och förtvivlan just nu. För att försöka göra en lång historia kort blev min gosse sjuk i mitten av december...
2
Svar
33
· Visningar
7 798
Senast: Hund!
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp