sassiball
Trådstartare
Jag har idag 27 dagar kvar till bf. Hur får ni andra tiden att gå? Så himla långtråkigt. Sitter här och läser på buke, men tom det tröttnar man på till slut. Jag har havandeskapspenning pga mitt fysiska arbete och jag har nu varit hemma en vecka. Jag jobbade en månad längre än vad jag egentligen behövde, just eftersom jag minns hur himla långtråkigt det var sist...
Har en liten gosse på 2 1/2 år och han är nu hos dagmamman några timmar för att rasta av sig och leka med andra barn, det behöver han.
Jag har ett par hästar hemma, men är klar i stallet så det finns inte mycket att göra där heller. Igår storstädade jag sadelkammaren och putsade allt läder - det var iof lite roligt, men nu är ju det gjort.
Blir nog att jag tar en långpromenad, det är rätt skönt med frisk luft..
Har iof en hästaffär på gång så det händer lite i alla fall
Har en liten gosse på 2 1/2 år och han är nu hos dagmamman några timmar för att rasta av sig och leka med andra barn, det behöver han.
Jag har ett par hästar hemma, men är klar i stallet så det finns inte mycket att göra där heller. Igår storstädade jag sadelkammaren och putsade allt läder - det var iof lite roligt, men nu är ju det gjort.
Blir nog att jag tar en långpromenad, det är rätt skönt med frisk luft..
Har iof en hästaffär på gång så det händer lite i alla fall