I natt drömde jag....

Sv: I natt drömde jag....

Min kompis drömde att hon födde en kattunge :rofl: :eek:

Det stämde inte. Det blev en liten tjej :mad::rofl:
 
Sv: I natt drömde jag....

Det har jag också drömt alldeles nyss! Att jag fick en jättebusig kattunge och alla var så förvånade att den kunde så mycket trix och bus fast den var nyfödd.. :rofl:

En annan gång drömde jag om att jag fick barnet och förlossningen gick väldigt bra, men att jag var tvungen att gå in på Buke för att få veta vilket kön det blev...!! :D

Har drömt två mardrömmar också, en gång kom vi till Förlossningen med barnet nästan ute och alla barnmorskor var upptagna och vägrade hjälpa oss. Det slutade med att barnet inte klarade sig... :(

I den andra mardrömmen blev jag panikförlöst med sugklocka och blodet sprutade överallt.. det var riktigt vidrigt och jag vaknade upp helt svettig!
 
Sv: I natt drömde jag....

Jag minns inte riktigt känslan egentligen, mer än att det liksom var " jaha, nu var detta klart":confused:

Ja men då är du nog klar med en period i livet, liksom graviditeten var klar så är du klar för nästa steg i livet:)

Vad kul att höra att studierna går bra och att det flyter på med barnen:)

Sexåringar är underbara:love: man kan diskutera så mycket med dem, de har så mycket tankar, funderingar och frågor :love:
 
Sv: I natt drömde jag....

Det är ju en tolkning. Mer pragamtiska tolkningar kanske finns? Jag drömde om förlossningar och att jag fick barn när mina var mindre. Jag vet att jag blev så förvånad över att de inte gjorde ont. Nu var det nog många år sen jag drömde om det.

En gång födde jag en råtta. Det kändes först lite jobbigt men sen var jag glad för min råtta. Jag tror också den sprang bort och det störde mig ohyggligt och sen vaknade jag.

Vad får jag för tolkning av den?
 
Sv: I natt drömde jag....

Ingen aning. I det jag skrev till Enya är inte födandet grejen - det är det lilla barnet. Jag hade en liknande dröm när jag gick i terapi för många år sen, klassisk psykodynamisk sådan - det är därför jag är bekant med just den tolkningen av barn/bebisdrömmar.
 
Sv: I natt drömde jag....

Har också haft sjuka drömmar - Med första barnet (Som nu är 9 mån) drömde jag att vi skulle till en avdelning för att hämta henne när vi kom dit och barnskötaren lyfter på täcket ligger det en diskborste i babysängen :crazy:

Är nu gravid i v.10 + 2 och härom natten drömde jag att jag var 8-barnsmamma i en djungel - Det var INTE lätt!

Senast drömde jag att sambon adopterat ett barn och han skulle hämta hem barnet - Som låg i en korg och var täckt med en filt! Sambon hade aldrig "tittat" på barnet utan vi skulle göra det tillsammans när han kom hem. Han ställde korgen på köksbordet och vi lyfte på täcket - I korgen låg Chucky "Den onda dockan" med ett elakt flin! Jag blev livrädd, slet tag i Chucky och kastade in honom i tvättmaskinen & stängde luckan - Där fick han sitta! Tur så vaknade jag ganska snart. //Linda
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag tog bort min häst i mars efter en lång tids sjukdomsbesvär av olika slag. Jag hade nästan gått in i väggen av all stress, skötsel...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Masse
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 853
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag har två barn, den äldre blir 11 år i år och den yngre fyller alldeles snart 4 år. Båda mina graviditeter har varit jobbiga, den...
Svar
3
· Visningar
2 524
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp