Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det funka med såna mössor som man knäpper under hakan?Mitt ilandsproblem är att jag inte har något bakhuvud. Helt platt.
Frånsett att det är fult så innebär det att jag inte kan ha mössor, hårband eller buffar på huvudet. De glider sakta upp till en topp mitt uppe på skallen.
Hatt funkar, men är aningen opraktiskt när det är 20 grader kallt. Det är främst för öronen jag har mössan.
Det tycker jag också. Mitt tips - som funkar för mig - är att samla mina flaskor i samma flergångskassar som jag tar med mig till affären när jag handlar. Då hinner det aldrig bli fler flaskor än en veckas förbrukning, och blir alltså inte speciellt besvärligt !Det är jobbigt och trist att panta flaskor.
För mig är det jobbigt att stå och mata automaten, får ont av att stå och gå.Det tycker jag också. Mitt tips - som funkar för mig - är att samla mina flaskor i samma flergångskassar som jag tar med mig till affären när jag handlar. Då hinner det aldrig bli fler flaskor än en veckas förbrukning, och blir alltså inte speciellt besvärligt !
Kolla om det finns pantmaskin som det går att vara hälla i panten i din närhet.För mig är det jobbigt att stå och mata automaten, får ont av att stå och gå.
Igår såg jag att en tiggare är tillbaks här i krokarna, brukar ge till henne så hoppas hon syns till idag.
Finns inte.Kolla om det finns pantmaskin som det går att vara hälla i panten i din närhet.
Jag klipper mina för att kunna blinka obehindrat.Mina ögonfransar är så långa att om jag har glasögon tar fransarna i glasen och det blir fläckar
Det problemet har vi också. Mestadels för att min kille har fyllt frysen med hackad rabarber till sina ölbryggSkulle det funka med såna mössor som man knäpper under hakan?