I-landsproblemtråd

Rosett

Trådstartare
När ens hår är så tjockt och tungt att hårklämmorna ”hasar ner”.
:meh:

Vad har ni för i-landsproblem?
 
Mitt i-landsproblem just nu är att jag är törstig men orkar inte gå 4 meter ut i köket och ta ett glas vatten.
 
Mitt ilandsproblem är att jag inte har något bakhuvud. Helt platt.
Frånsett att det är fult så innebär det att jag inte kan ha mössor, hårband eller buffar på huvudet. De glider sakta upp till en topp mitt uppe på skallen.

Hatt funkar, men är aningen opraktiskt när det är 20 grader kallt. Det är främst för öronen jag har mössan.
 
Mitt ilandsproblem är att jag inte har något bakhuvud. Helt platt.
Frånsett att det är fult så innebär det att jag inte kan ha mössor, hårband eller buffar på huvudet. De glider sakta upp till en topp mitt uppe på skallen.

Hatt funkar, men är aningen opraktiskt när det är 20 grader kallt. Det är främst för öronen jag har mössan.
Skulle det funka med såna mössor som man knäpper under hakan?
 
Det tycker jag också. Mitt tips - som funkar för mig - är att samla mina flaskor i samma flergångskassar som jag tar med mig till affären när jag handlar. Då hinner det aldrig bli fler flaskor än en veckas förbrukning, och blir alltså inte speciellt besvärligt :) !
För mig är det jobbigt att stå och mata automaten, får ont av att stå och gå.
Igår såg jag att en tiggare är tillbaks här i krokarna, brukar ge till henne så hoppas hon syns till idag.
 
För mig är det jobbigt att stå och mata automaten, får ont av att stå och gå.
Igår såg jag att en tiggare är tillbaks här i krokarna, brukar ge till henne så hoppas hon syns till idag.
Kolla om det finns pantmaskin som det går att vara hälla i panten i din närhet.
 
I morgon mellan 12 och 15 ska comhem göra nåt underhåll så det blir avbrott på tv och internet. Hur ska jag klara mig? :arghh:
Får hoppas att det inte är avbrott alla tre timmarna.
 
Målade naglarna förra veckan. Nu behöver jag ta bort lacket, klippa, fila och lacka dem igen så de inte spricker.
De har alltså blivit så långa att jag råkade knyta fast tandtråden i pekfingernageln när jag skulle knyta en ögla. :cautious:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, går det? Jag har ganska långt och skapligt tjockt hår. Och jag är fåfäng nog att inte vilja snagga av det, om än det nog vore...
2
Svar
27
· Visningar
1 127
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Funderar på en IPL mojäng för hemmabruk. Fungerar det på ljusa hår? Jag är ju rödhårig och blek som ett spöke. Eller röd som en kokt...
Svar
9
· Visningar
636
Senast: sthu
·
Tjatter Någon som testat? Exakt vad är det bra för? Jag har känt mig trött en tid, tung i huvudet och känner mig stressad och hade behövt varva...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 875
Senast: TinyWiny
·
Tjatter Ok såhär va. Bilen stod parkerad på vår gata hemma, bilnyckeln trillade ur handen och ”gled” ner till brunnen, vippade på gallret någon...
Svar
8
· Visningar
378
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp