maria_b
Trådstartare
Det börjar närma sig betäckning och i år så står jag verkligen och trampar på samma ställe. Kan inte hitta någon hingst det bara känns sådär superrätt med De hingstar jag varit inne på har kastrerats, avlidit eller finns bara på fryst i år. Så nu så känner jag mig helt nollställd. Hade hoppats på bruksprovets hingstar men ingen av dem föll mig något vidare i smaken..
Jag söker framförallt en hingst med mkt goda kvaliteter i hoppning, gärna med extra bra bakbensteknik. Ska ha bra temperament då stoet i yngre dagar var tuff och verkar ha nedärvt detta, även om hon numera är en coollugn supermamma.
Jag vill också att hingsten ska vara högställd, ej överbyggd och röra sig skapligt för att vara hopphäst. Bra spermakvalitet är viktigt och ej fryst. Helst inte lämna smått heller
Stoet ifråga är efter Lasandos-Felix(exporterad)-Robin Z.
Hon är nu dräktig med Camaro M och det får bli ett reservalternativ, men jag testar gärna någon annan.
Mvh Maria
Jag söker framförallt en hingst med mkt goda kvaliteter i hoppning, gärna med extra bra bakbensteknik. Ska ha bra temperament då stoet i yngre dagar var tuff och verkar ha nedärvt detta, även om hon numera är en coollugn supermamma.
Jag vill också att hingsten ska vara högställd, ej överbyggd och röra sig skapligt för att vara hopphäst. Bra spermakvalitet är viktigt och ej fryst. Helst inte lämna smått heller
Stoet ifråga är efter Lasandos-Felix(exporterad)-Robin Z.
Hon är nu dräktig med Camaro M och det får bli ett reservalternativ, men jag testar gärna någon annan.
Mvh Maria