hyr mackar ut hästtransporter?

T

tre4

finns det någon mack som hyr ut hästtransporte, blev lite fundersam eftersom jag sett att det står transporter på vissa mackar?!

Sv: hyr mackar ut hästtransporter?

Ja, häromkring så gör de i alla fall det. Inte alla kanske men de flesta.

de flesta runt här hyr också ut.. men hyr man så ska man vara noga med att kolla transporten för det har hänt mig att sprintar till baklämmen har saknats osv...

Här hyr de flesta mackar ut hästtransporter. Men de är väldigt bra på att ta betalt, 800 kr för ett dygn. Vill man hyra några timmar brukar det gå på ca 500 kr :crazy: Numera hyr jag bara privat eller försöker åka med någon som har hästbuss. Privat betalar jag 100 kr per dag, så åker jag iväg på ett tre dagars meeting betalar jag 300 kr. Lite skillnad...

Mvh Jordgubba :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Hur står/förvarar ni era hästtransporter? Ska köpa min första transport och funderar lite på hur jag ska förvara det. Har ni några tips...
Svar
8
· Visningar
288
Senast: lillan222
·
Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: lillan222
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
709
Senast: Cavallo
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
10 021
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV