Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Vi valde också ett personligt möte, mest för att mannen har visstidsanställning (terminsanställd) och jag är just nu tjänstledig. Kände att det var lättast att förklara på plats.Vi har möte på banken imorgon, och det lät som att det inte borde vara några problem med lånelöfte.
Sen får vi hålla tummarna att huset inte blir för dyrt nu då
Vi har säsongsanställningar så det kändes enklast med personligt möte för oss också men det lät positivt på telefon iallafall.Kul! Vi valde också ett personligt möte, mest för att mannen har visstidsanställning (terminsanställd) och jag är just nu tjänstledig. Kände att det var lättast att förklara på plats.
Vad ligger huset ute för?
Inte än, mäklaren skulle höra av sig imorgon, han skrev att budgivningen startar då.
Nej, vi avvaktar lite och ser vad som händer.
Tråkigt!Vi har budat, men det blev för dyrt. Var två eller tre kvar när vi stannade..
Åh, så tristVi har budat, men det blev för dyrt. Var två eller tre kvar när vi stannade..
Ni kan inte utöka sökfältet?@kolblakkur @McFlurry ja, det blev lite antiklimax men får hoppas att det kommer ut något lika bra eller kanske bättre. Just nu finns det bara för dyra hus ute som ändå är fel.
Söker i tre kommuner, även om den ena egentligen är lite för långt bort, så dåliga kommunikationer där.Ni kan inte utöka sökfältet?
Min man sa först nej till kommunen som vi till sist köpte hus i, för han tyckte det var för långt. Men vi hittade en håla som låg i gränsen till en kommun som han kunde tänka sig - 5 minuter längre med bilen bara.
Oops, dubbelt!Ni kan inte utöka sökfältet?
Min man sa först nej till kommunen som vi till sist köpte hus i, för han tyckte det var för långt. Men vi hittade en håla som låg i gränsen till en kommun som han kunde tänka sig - 5 minuter längre med bilen bara.
GRATTIS vad roligt!!!Nu har jag gått igenom besiktningsprotokollet och huset med besiktningsmannen. Det såg himla bra ut alltihop, så nu är det bara att skriva under! Det var ju lite påväxt på vinden och det är ju en källare, men besiktningsmannen var förvånad över hur bra värden det var där han mätte. Huset är byggt -72 och det är träpanel i badrummet, så det klart att det så småningom blir dags att göra något åt det, men det var inget som gett utslag på mätningen. Jag är asnöjd! Dessutom kommer jag få flytta in alla mina grejer direkt när jag måste få ut dem ur min lägenhet, så jag slipper hyra förråd. Det är inte bestämt när det blir tillträde än, men jag känner mig rätt flexibel, så det är lugnt.
GRATTIS vad roligt!!!