Husdjursmässan i Sollentuna

Sv: Husdjursmässan i Sollentuna

När är den? Och vad händer där?

Vi ska vara med bland utställarna, men jag ska inte stå där själv.

Jag ska nog dit :)

Iiih vi ska dit på fredagen och frossa i alla härliga djur, det är ju både rått-agility och hundutställning och annat mums. Och så ska vi änteligen hämta upp våra nya bebbar! :love: :banana: :banana:

Jag funderar på att åka dit nån dag Men någon som vet vad de har till försäljning där, brukar det vara mycket??
Är främst ute efter klös-och klätterställning till katt, matskålar, leksaker, hö och halm, etc. Tror ni att det finns att få tag på där? brukar sånt vara lite billigare där???

Sen undrar jag om de brukar ha rasmontrar? alltså montrar för olika djurraser (tänker främst på hund).

Förresten, vet att djurhjälpen brukar ha en monter varje år, så den ska jag besöka om jag åker dit! (min kisse kommer därifrån) Det tycker jag att alla andra som ska dit också borde passa på att göra ;) så kan man bara titta eller inviga det nya året med att göra en god gärning till katthemmet! :idea: Ska nog jag iaf!!

Jag blev kär i en katt där förra året :p
Det brukar vara en hel del försäljning ja och mycket till billigare priser än annars. Hur det är just på klösmöbler har jag dock ingen koll på.
Rasmontrar brukar det inte vara mer än någon enstaka men hundarna har fått större plats i år.

Jag är där alla dagar, torsdag till söndag (ev även och fixar iordning imorrn), på kaninhoppningen.

Vad bra då vet jag, ska kolla om jag hittar nåt där då!

KL

Ni som varit där, brukar det var jättemycket folk eller är det överkomligt?

Jag blev kär i en katt där förra året :p
Det brukar vara en hel del försäljning ja och mycket till billigare priser än annars. Hur det är just på klösmöbler har jag dock ingen koll på.
Rasmontrar brukar det inte vara mer än någon enstaka men hundarna har fått större plats i år.

Jag är där alla dagar, torsdag till söndag (ev även och fixar iordning imorrn), på kaninhoppningen.

DÅ ska vi försöka spana in den montern.....:love:

Jag ska stå i råttsällskapets monter på lördagen :) Men jag kommer förmodligen gå dit någon mer dag också. Har tänkt ta med tre av gerbilerna för att jag behöver hjälp att bestämma färg på den ena :D

Skulle nån av de som ska till mässan, gärna utställare, tänka sig att ställa upp på en "radiointervju" till ett arbete jag gör i min ljudproduktionsutbildning vid Dalarnas Högskola? Tar max en kvart, ska ändå till mässan och tyckte det var ett kul tema. Blir bara lite frågor om varför man är där och pysslar med de djur man gör, helt enkelt... Känns lättare att ta kontakt med någon här än att bara hugga någon i helgen :smirk: Jag är där på söndagen.

MVH
Matilda

Ska dit imorrn och ställa ut 3 av mina marsvin! :D

jag var där idag (lördag) :)
Måste ha en iller! Blev totalt kär i lilla Mozart :D

KL

Ni som varit där, brukar det var jättemycket folk eller är det överkomligt?

Jag stod i vår monter, och kan väl säga att det var hur mycket folk som helst!! 30-50 personer inne i montern varje given minut.

Srs monter vad omtyckt som informationsdisk :rofl: Alla kom och frågade var allt var :D

Liknande trådar

Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
204
Senast: Mabuse
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
532
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar