HusdjursGPS

fejko

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?

Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?
Vi har alltid GPS på när vi jagar vilket funkar bra om det inte blir för långa drev, sen finns det exempelvis tracker som går på mobilen via app och fungerar även på stora avstånd. De för jakt är utformade för att funka i skogen, det är där marknaden finns.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 532
Senast: Emmmmma
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 771
Senast: fixi
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar