HusdjursGPS

fejko

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?

Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?
Vi har alltid GPS på när vi jagar vilket funkar bra om det inte blir för långa drev, sen finns det exempelvis tracker som går på mobilen via app och fungerar även på stora avstånd. De för jakt är utformade för att funka i skogen, det är där marknaden finns.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
374
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 989
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: attheedge
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt... 2
Svar
33
· Visningar
1 632
Senast: Emmmmma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Födda-24