HusdjursGPS

fejko

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?

Någon som har erfarenhet av husdjurs GPS eller någon slags tracker? Funkar det i skogen?
Vi har alltid GPS på när vi jagar vilket funkar bra om det inte blir för långa drev, sen finns det exempelvis tracker som går på mobilen via app och fungerar även på stora avstånd. De för jakt är utformade för att funka i skogen, det är där marknaden finns.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: alex.ha
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 573
Senast: Emmmmma
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
636
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka