Tulip
Trådstartare
Jag har förstått att det inte är allt för ovanligt med fasta starttider på andra ställen i vårt avlånga land, men här i Stockholmsdistriktet är det inget man är bortskämd med. I vår har det dock varit två tävlingar jag varit på som haft det, Rimbo i maj nångång och Överby nu i helgen och gud vad skönt det är. Att inte behäva ta till en massa extra tid i planeringen och att inte behöva känna sig stressad över att räkna fel och att slippa ringa hysteriska samtal till arrangören fär att kolla hur långt de hunnit. Det är verkligen SÅ mycket värt.
Tack Rimbo och Överby för att ni besparat mig en massa stress och nervositet och jag hoppas att fler arrangörer tar efter i framtiden. Jag kan faktiskt inte förstå varför det är så ovanligt, det måste ju vara skönt även för arrangörerna att slippa alla telefonsamtal och slippa stressade och griniga tävlande som räknat fel och tycker att det är arrangörens fel.
Tack Rimbo och Överby för att ni besparat mig en massa stress och nervositet och jag hoppas att fler arrangörer tar efter i framtiden. Jag kan faktiskt inte förstå varför det är så ovanligt, det måste ju vara skönt även för arrangörerna att slippa alla telefonsamtal och slippa stressade och griniga tävlande som räknat fel och tycker att det är arrangörens fel.