Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant tråd ändå
Mitt flummigaste inägg här hittils,.. men såhär tänker jag dagarna som går, och organiserar året som går i huvudet
Veckodagen som kommer imorgon har jag ca lite under höger axel sånn att jag kan lägga handen på den dagen, dom andra dagarna som ska komma i veckan hänger på rad, i luften, framför vänster axel, dom dagarna i veckan som redan gått står på rad i ordning i bakhuvudet, på höger sida och väntar på att få komma fram till sin tur. Månaderna som är kvar på året står i ordning i en båge som vrids åt vänster, utanför raden med de kommande veckodagarna, månaderna som har gått ligger i en båge som vrids åt höger, bak mig. Året som vi är i nu ligger till vänster lite längre fram och svävar i luften, ca lite under ögonhöjd. Fem år ligger längre fram, till höger, lite högre upp än nuvarande år men fortfarande i ca ögonhöjd och 10 år fram i tid, har jag i magen, på högersidan.
Är det nån annan här som gör nått liknande?
Jag måste också fråga runt med kollegor och vännerSamma här!
När jag läste rubriken tänkte jag att det var en tråd om planer för nästa år, typ "i januari jobbar jag, i juni ska vi på semester..." och att man visualiserade hur de olika perioderna skulle komma att bli.
Det här, med linjer och kurvor och klockor som går motsols..?! Jag måste ge den här tråden ett nytt försök imorgon bitti, och fråga sambon vad han tänker om det hela. Kanske frågar jag kollegorna också...
Ja, vad spännande. Jag är också i det, jag är centrum också flyter allt runt mig på sina platser. Har du nån bakgrund? Jag står i nått som kan likna ett svart stort tomrum.Jag är ”i” mitt år, mer som en 3D spelplan? Så jag står i idag och ser året försvinna bortåt höger och lite ifrån mig snett framåt höger där januari-februari är så långt jag ser utan att som scrolla eller zooma ut, svårt att förklara bilden exakt
Har funderat hela natten och nu sitter jag på tåget. Men vad är det ni ser? Min hjärna klarar inte detta. Vaddå motsols? 3D? Färger? Om nån säger januari till er så ser ni nåt?
Jag försöker fatta.
Om jag tänker på ”år” så är det mest. Jaha? Januari? Ja, ett ord….
Snart på jobbet och ska fråga runt.
Jag är sååååå förvirrad av svaren i denna tråd?!
Alltså jag fattar verkligen ingenting Ingenting.