Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Man ska titta efter livsgnistan. Finns den och katten inte har ont tycker jag att den ska få vara kvar. Försvinner livsgnistan eller katten lider av svåra smärtor är det dags att somna in. Jag tror man känner rätt väl när det är dags.
Har inte behövt avliva någon katt ännu, men när vi avlivat hundar har vi liksom bara vetat när det varit dags.
Vår sover mkt, går ut oftast bara korta stunder, har på slutet varit lite halt då och då men vet inte om det beror på ålder eller slagsmål...
Han kan se rätt kass ut när han har mask så nu får vi se om han ändrar sig efter avmaskningen.
Så länge mina katter lever ett värdigt kattliv så får dom vara kvar!
Om en sådär 15 år när det är dags för mina så bor jag säkerligen på landet med ett gäng ungar och då får dom leva pensionärsliv!
Jag tog bort min gamla perser hona när hon satte sig och kissade i min säng, ovanpå mig. Hade misstänkt ett tag att hon var dement men blundat. Efter den händelsen var det ingen disskussion längre. Normalt skulle hon aldrig satt sig någon annanstans än i lådan.
Kropp & Själ Har haft en vecka med barn och barnaktiviteter och mycket på jobb, så det har varit kärvt att trycka in någon träning tyvärr. Men dagens...
Hästmänniskan Det är hoppningen som gör att vissa hästar går bort för mig 🙈 samt att jag har haft två hästar som haft svårt för galopp, så nästan gång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.