hur vet man när man blivit gravid?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dr.pepper

om maninte vet skert då man hade sin senaste mens kan dom kolla exakta datumet ändå?
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

ja de går att kolla med hjälp av ultraljud
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

kan dom kolla exakta datumet då? för det är nmligen så att det finns 2 möjliga pappor. med bara 2 dagar emellan...:crazy:
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

nja. för att vara på säkra sidan är det bättre att göra faderskapstest. två dagar emellan kanske är lite för osäkert för att lita på ultraljudet. prata med mödravårdcentralen så hjälper dom dig.
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

okej. det måste man vänta med tills ungen kommit ut för att göra va?


åååh
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

nej det behöver man inte göra. det kan man göra när bebisen ligger i magen. exakt hur det går till vet jag inte. men ring till mödravårdcentralen. för hur som helst så måste du skriva in dig och komma dit och prata och ta lite prover och så. så kan du säga att du inte vet säkert vem som är pappan så hjälper dom dig. det är vanligare än vad man tror att vem som är pappan inte är säkert.
 
Sv: hur vet man när man blivit gravid?

håller med Naggur.. det enda sättet att veta säkert är att göra ett faderskapstest..

Detta eftersom spermierna kan leva längre än just vid samlaget.. Så 2 dagar mellan är ju inte alls säkert..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 827
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 450
Senast: Modest
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Bexzor
·
Småbarn Hur lärde du dig att simma? Fick du någon simundervisning i skolan, eller genom kommunen, privat? Hur har du gjort med dina barn, lärt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 638
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp