Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska ta föl på min ponny. Hon är snart i brunsten då vi har tagit tiden.
Men när vi ska betäcka henne så får vi bara åka dit med henne över en dag. Hur ska jag vet när vi ska åka med henne?
Jag vet inte riktigt hur ett sto visar att dne är brunstig.
Tacksam för all hjälp!
Jo, du har helt rätt! jag har liksom aldrig tänkt på att se hur hon blir när hon brunstar. Jag har snart haft henne i ett år.. Men hon ska släppas med hingsten en heldag ialalfall som jag har fattat det..![]()
Jo, men anledningen till att vi tar denna hingsten är att vi får betäcka gratis, och hingsten är en väldigt bra hingst med många avkommor. och så känner vi ägaren extremt bra.. Vi vet bara en annan hingst. Jag tror att dne är runt 2 år nu och arab om jag kommer ihåg rätt. Och det är itne ens säkert att den hingsten finns kvar.
Men om ni känner ägaren extremt bra så kan ni väl försöka få denne att lära sig lite allmänt om avel och hingsthållning?
Ungefär precis vad jag också tänkte!Går hon med en ettårig hingst så är risken stor att hon redan är dräktig.![]()
Går hon med en ettårig hingst så är risken stor att hon redan är dräktig.![]()
Haha jag tror inte det xD För att den lille killen är bara och nosar henne i röva hela tidenMen man får väll hoppas!