Hur/Vart rider ni helst? :)

Sv: Hur/Vart rider ni helst? :)

undervinter: hur/vart: med sadel hårdträning i ridhus, och ibland ut och galoppera barbacka på ett snöklätt fält!
under sommar: hur/vart: barbacka på en äng eller på stranden,eller hårdträning i paddocken!

Jag gillar att rida i ridhus om jag rider dressyr.
När jag ska hoppa föredrar jag paddocken då det är mycket utrymme.
Gillar skogen på somrarna,men inte när det är alltför halt. Barbacka rider jag gärna i skogen.

Hur: barbacka.
Vart: framåt, i sidled.
Var: ridhuset (fruset och livsfarligt utomhus just nu. Ingen snö. :().

Helst rider jag med repgrimma och grimskaft barbacka i skogen... Är så himla underbart att bara flyta med och inte behöva göra allt för mycket:D

Helst rider jag barbacka ute på landet på sommaren över öppna fält och i underbar natur! Flyga fram i en härlig galopp med vinden i håret, that's life :)

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: Lavinia
·
Träning Ja, jag tror att jag har ett ganska udda problem. Min häst har en typ av sadeltvång men ändå inte? Han blev diagnostiserad med KS för...
2
Svar
22
· Visningar
2 118
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 693
Senast: Freazer
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 411
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar